Sarris Doors

Sarris Doors

Βιομηχανικά

 

  • ΑΠΟΛΥΤΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ
  • ΘΕΡΜΟΜΟΝΩΣΗ
  • ΗΧΟΜΟΝΩΣΗ
  • ΜΕΓΑΛΗ ΑΝΤΟΧΗ ΣΕ ΑΝΕΜΟΠΙΕΣΗ
  • ΑΠΟΛΥΤΗ ΣΤΕΓΑΝΟΤΗΤΑ
  • ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ & ΠΟΙΟΤΗΤΑ

H πολύσπαστη γκαραζόπορτα αποτελεί την κορυφαία λύση βιομηχανικής πόρτας από πλευράς ποιότητας κατασκευής, αισθητικής, ασφάλειας, αντοχής στη χρήση και λειτουργικότητας.Η βιομηχανική πόρτα μπορεί να καλύψει ανοίγματα πλάτους έως 10 μέτρα και ύψους έως 6 μέτρα.Κάθε τύπος πολύσπαστης πόρτας , έχει την δυνατότητα προσθήκης ενσωματωμένης πόρτας πεζών [ανθρωποθυρίδας], καθώς και σταθερών παράθυρων από πολυκαρβονικό τζάμι.

Κατασκευάζονται από πάνελ με διπλά τοιχώματα χάλυβα & εσωτερικά διαθέτουν μόνωση πολυουρεθάνης [40 kg/m3], το πάχος της γκαραζόπορτας είναι 42 mm. Περιμετρικά διαθέτουν λάστιχα στεγανοποίησης ,τα οποία προστατεύουν από τις καιρικές συνθήκες.

Η ασφάλεια κατά την λειτουργία τους είναι μεγάλη και επιτυγχάνεται από ειδικά φρένα συρματόσχοινου, πού ενεργεί πάνω στους οδηγούς και στο ειδικό ασφαλιστικό φρένο του ελατηρίου.

Η αυτόματη λειτουργία τους γίνεται με μονοφασικούς ή τριφασικούς πλαϊνούς κινητήρες, ανάλογα με την διάσταση της πόρτας. Μπορεί επίσης, να είναι τηλεχειριζόμενες ή με μπουτόν ή και τα δυο.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Οι βιομηχανικές πολύσπαστες γκαραζόπορτες κατασκευάζονται από φύλλα πάνελ διπλού χαλύβδινου τοιχώματος διαμορφωμένης λαμαρίνας με εσωτερική πλήρωση πολυουρεθάνης [τύπου sandwich].

Το ύψος του κάθε φύλλου είναι 500mm ή 622 mm ,ενώ το μήκος του είναι ανάλογο του πλάτους του ανοίγματος της πόρτας και φτάνει μέχρι τα 10 μέτρα.

Το πάχος των τοιχωμάτων της ατσαλολαμαρίνας είναι 0,5 mm ,ενώ το συνολικό πάχος του φύλλου είναι 42 mm.

Η πυκνότητα της μόνωσης από πολυουρεθάνη είναι 40 kg/m3, ενώ το συνολικό βάρος του πάνελ κυμαίνεται από 11,0 έως 12,5 kg/m2.

Tα πάνελ είναι οριζόντια φύλλα και προβαμμένα συνήθως σε χρώμα λευκό.

Υπάρχει δυνατότητα βαφής σε όλα τα χρώματα RAL.

Τα πάνελ συνδέονται μεταξύ τους με το αρθρωτό σύστημα SFEROX [διεθνής πατέντα], που προσφέρει απόλυτη ομοαξονικότητα της άρθρωσης μέσω της χρήσης ειδικών τριβέων που κατασκευάζονται από αυτολιπαινόμενο υλικό.

Περιμετρικά διαθέτουν λάστιχα στεγανοποίησης ,τα οποία προστατεύουν από τις καιρικές συνθήκες και την βρωμιά. Επίσης το κάθε πάνελ στην κάτω πλευρά φέρει ελατικό προφίλ για την αεροστεγάνωση του συνδέσμου των πάνελ.

Τα πάνελ συνδέονται μεταξύ τους με ειδικούς μεντεσέδες και ενισχυτικές μπάρες στα μεγάλα μήκη, έτσι ώστε να δημιουργείται ένα ενιαίο και συμπαγές σύνολο.

Η πολύσπαστη γκαραζόπορτα ανυψώνεται με ειδικά συρματόσχοινα ανάρτησης , τα οποία περιτυλίγονται σε ειδικά πλαϊνά ταμπούρα ,τα οποία στηρίζονται στον κεντρικό άξονα.

Η εξισορρόπηση της πολύσπαστης γκαραζόπορτας επιτυγχάνεται με την υποβοήθηση ελατηρίων στρέψης , τα οποία επιδρούν πάνω στον κεντρικό άξονα και διευκολύνουν την χειροκίνητη ανύψωση αλλά και την ηλεκτροκίνητη.

Η πολύσπαστη βιομηχανική πόρτα κινείται σε ειδικούς ενισχυμένους πλευρικούς μεταλλικούς οδηγούς.

Η σταθερή , ομαλή και αθόρυβη κίνηση επιτυγχάνεται από ειδικά πλευρικά ροδάκια από ενισχυμένο τεφλόν ,τα οποία προσαρμόζονται στις πλευρές των πάνελ και κινούνται μέσα στους πλευρικούς μεταλλικούς οδηγούς.

Οι πολύσπαστες βιομηχανικές γκαραζόπορτες οριζοντιώνονται στην οροφή ,ανάλογα με τον τύπο που θα επιλεγεί, σε μονό ή διπλό οδηγό. Οι δυνατότητες ανύψωσης είναι πολλές και καλύπτουν όλες τις μορφές οροφής των βιομηχανικών κτιρίων.

ΤΥΠΟΙ ΑΝΥΨΩΣΗΣ
  • ΟΡΙΖΟΝΤΙΑ
  • ΚΑΘΕΤΗ
  • ΗΜΙΚΑΘΕΤΗ
  • ΚΕΚΛΙΜΕΝΗ
MΕΝΣΩΜΑΤΩΜΕΝΟ ΠΟΡΤΑΚΙ ΠΕΖΩΝ [ΑΝΘΡΩΠΟΘΥΡΙΔΑ]

Στις βιομηχανικές πολύσπαστες γκαραζόπορτες , υπάρχει η δυνατότητα για δημιουργία περάσματος για πεζούς [ανθρωποθυρίδα] , που επιτρέπει την άνετη διέλευση, χωρίς να χρειάζεται να ανοίξει η πόρτα.

Στην περίπτωση αυτή το φύλλο διαθέτει εξωτερικό πόμολο με κλειδαριά και εναέριο κλείσιμο της πόρτας εσωτερικά, καθώς και μηχανισμό επαναφοράς, έτσι το ενσωματωμένο πορτάκι πεζών[ανθρωποθυρίδα] ,δεν μένει ποτέ ανοικτό.

Τα ειδικά ενθέματα από NYLON ,που έχουν τοποθετηθεί στο προφίλ αλουμινίου του σταθερού πλαισίου και του κινητού φύλλου, εξαλείφουν τον κίνδυνο τραυματισμού των δακτύλων και στις δυο πλευρές. Αυτό το χαρακτηριστικό κάνει την πολύσπαστη γκαραζόπορτα Sferox, με το ενσωματωμένο πορτάκι πεζών [ανθρωποθυρίδα], μία από τις λίγες βιομηχανικές πόρτες, που έχουν κατασκευαστεί με τον κανονισμό UNI13241.1 με αυτόματο μηχανισμό, που σήμερα διατίθενται τόσο σε εθνικό όσο και σε διεθνές επίπεδο.

ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ

Οι βιομηχανικές πολύσπαστες γκαραζόπορτες δέχονται κλειδαριά για επιπλέον ασφάλεια , αλλά μπορούν να ασφαλίζουν και από μέσα με ειδική μπάρα , η οποία κουμπώνει μέσα στους πλευρικούς μεταλλικούς οδηγούς.

Στην περίπτωση , που τοποθετηθεί ενσωματωμένο πορτάκι πεζών [ ανθρωποθυρίδα], μπορεί κι αυτό να δεχτεί κλειδαριά.

Η πολύ καλή στεγανότητα , που διαθέτουν οι βιομηχανικές πολύσπαστες γκαραζόπορτες, επιτυγχάνεται χάρη στα ειδικά ελαστικά προφίλ , που τοποθετούνται και στις τέσσερις πλευρές της πόρτας.

Η αθόρυβη λειτουργία τους επιτυγχάνεται χάρη στα ειδικά ροδάκια κύλισης μέσα στους πλευρικούς οδηγούς. Τα ροδάκια κύλισης είναι κατασκευασμένα από τεφλόν ,οπότε δεν χρειάζονται και εξειδικευμένη ή εντατική χρήση.

Οι ενισχυτικές μπάρες διατομής αντεστραμμένου Ω , που τοποθετούνται σε πόρτες μεγαλύτερα των 4,5 μέτρων, αλλά και όταν οι πόρτες διαθέτουν ενσωματωμένο πορτάκι πεζών[ανθρωποθυρίδα],διατηρούν ακέραιες τις μεγάλες μηχανικές αντοχές των βιομηχανικών πολύσπαστων.

ΑΥΤΟΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΟΛΥΣΠΑΣΤΩΝ ΓΚΑΡΑΖΟΠΟΡΤΩΝ

Η αυτόματη λειτουργία των βιομηχανικών πολύσπαστων γίνεται με μονοφασικούς ή τριφασικούς πλαϊνούς κινητήρες, ανάλογα με την διάσταση της πόρτας. Η λειτουργία τους μπορεί να είναι με τηλεχειρισμό , μπουτόν ή και τα δυο. Η χειροκίνητη λειτουργία τους γίνεται με απασφάλιση του κινητήρα και απλή χειροκίνητη ανύψωση. Σε πόρτες μεγάλων διαστάσεων η χειροκίνητη λειτουργία τους γίνεται με ειδική κυκλική αλυσίδα για μεγαλύτερη ασφάλεια.

ΑΣΦΑΛΕΙΑ

Η ασφάλεια κατά την αυτόματη ή την χειροκίνητη λειτουργία είναι πολύ μεγάλη.

Οι βιομηχανικές πολύσπαστες διαθέτουν δύο συστήματα πλήρους και άμεσης ακινητοποίησης.

  1. Ειδικό φρένο συρματόσχοινου , το οποίο ενεργεί επάνω στους μεταλλικούς οδηγούς και σταματά αποτελεσματικά την απότομη κάθοδο της πόρτας , σε περίπτωση που σπάσει το συρματόσχοινο ανύψωσης
  2. Ειδικό ασφαλιστικό φρένο στο ελατήριο στρέψης, το οποίο σε περίπτωση που σπάσει το ελατήριο στρέψης, δεν αφήνει τον άξονα των ελατηρίων να περιστραφεί.
ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Διάρκεια : 15.000 κύκλοι συμβατότηταςΝΔ21/05/04 αρ.172 βάσει Οδηγίας 2001/95/CE
Aντοχή στον αέρα : κατηγορία 2-UNI EN 12424
Αντοχή στο νερό : κατηγορία 0 για το μοντέλο BASIK-UNI EN12425, κατηγορία 2 για τομοντέλο TECNIK-UNI EN 12425
Θερμική αντοχή :βάσει του ΝΔ19/08/05,αρ. 192 Οδηγία2002/91/CE.
Μηχανική ασφάλεια :κατά UNI EN 12604
Ασφάλεια μηχανοκίνητης πόρτας : κατά UNI EN 12453.
Ασφάλεια του φύλλου :σύμφωνα με UNI EN 13241-1-4.2.3-4.3.-4.2.8 ,έχουν δοκιμαστεί μετά την επαναφορά.
Απελευθέρωση επίκινδυνων ουσιών : κατά UNI EN 13241-1-4.2.9